Where do you go my lovely?

ooh Maria mariaaaa
Snart överger du oss och far till andra sidan jorden. Vad som kommer hända med dig i Filippinerna kan enbart Gud besvara, men jag har själv några teorier:
  • Du kommer fara iväg och leva loppan tills du får slut på pengar och flyttar tillbaks till Sverige efter 3 månader.
  • Du kommer fara iväg och börja plugga. Komma in på läkar linjen och inom ett par år vara en framgångsrik läkare.
  • Du kommer fara iväg och hitta en pojke som du har lite sexy-time med. Slutprodukten av sexy-time-->en liten bebe. Du kommer viga ditt liv åt lilla bebe
  • Du kommer fara iväg och få tre bebes.
  • Du kommer fara iväg och bli modell för filippinsk nagelvård.
  • Du kommer fara iväg bara för att träffa din livs kärlek; Sven från Örnsköldsvik. Hög på kärleken till Sven flyttar ni in i ett radhus i Örnsköldsvik där ni lever lyckliga i alla era dagar.
  • Du kommer fara iväg och få upp ögonen för Lacrosse, intresset utvecklas till en plats i det svenska landslaget.
  • Du kommer fara iväg och få upp ögonen för samhällets utstötta. Du drar igång en framgångsrik kampanj och vinner nobels fredspris
För att sammanfatta det hela är Maria Jalkestedt den mest oförutsägbara människan jag någonsin har träffat och jag kommer iakta hennes liv med spänning. Maria min vän livet har många vägar och frågan är vilken du och jag tar, kanske våra vägar möts igen som de gjorde den där soliga augustidagen. Se detta som ett historiskt dokument, en  teori över hur Marias liv kommer arta sig och utvecklas i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0