OMG _ WHO _ LET _ THE _ DOG _ IN

Wöw. Mysterious girl hackade sig in på min blogg och lämnade efter sig en hel inlägg yesh? Wonder whom it may be... 

Ok, borde plugga nu men jag tar en paus från pausen.

Senaste

Låt du hörde: Katy Perry med nån - E.T tror jag att den heter.. Who knows, har MTV på.


Film du såg: Shanghai Knights 2 

Mat du åt: Keso med makrillfilé


Kram: Verro


Puss: Verro


Känslan: ångest ångest..


Resa: Filippinerna med bästa! Och om 6 dagar åker man till Grekland!


Glädje: När jag var i Filippinerna

Dröm: var för snuskig för att nämnas hehehe

Person du träffade: Verro (eventuellt främling på gatan)


Personen du pratade i telefon med: Juliana

Personen du fick sms av: Mamma


Gången du åt 7-eleven korv: Eh... vet inte haha


Saken du köpte: vit skjorta på Cubus som bär idag


Allmänt

Ska bli skoj: att flytta ifrån det här förbaskade landet


Ska inte bli skoj att: lämna de jag älskar

Sparar till: spara? spara vad?


Pålägg som gäller: ALLT ALLT ALLT


Önskar att jag var bättre på: självdiciplin. önskar verkligen att jag kan sätta mig och plugga effektivt

Dagens dryck: saft

Vad saknar du: allt 

Tre band/artister: Guns N Roses, Nickelback (sorry Bellus) och Melissa Horn

Hur tidigt stiger du upp: Typ 7

 


Vad ska du göra ikväll: Bio med fina!

 

Vem är snyggast i världen: Miranda Kerr


Bästa saken som hände mig förra sommaren: Filippinerna

Favoritplagg i garderoben just nu: Min kanindräkt som jag fick av bästa <3


Byter gärna garderob med: Många


Byxa eller kjol: Jeans 

Senast utlästa bok: Grundbok i Normativ etik 

Mitt rum kan beskrivas som: litet, litet, grönt och sa jag litet?


Jag ville bli när jag var liten: Rik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0