IT'S OVER, AT LAST!



God morgon! 

Vet ni vad? Jag har äntligen haft min sista skoldag på gymnasiet! I veckan har jag bokstavligen talat haft fler prov och inlämningar än jag kan räkna på alla mina fingrar så jag är helt slutkörd (vilket ni märker på bilden hehe)! Dock är det allra svåraste över för idag har jag Balen med stort B, imon ska jag skriva mina 2 allra sista uppsatser och på måndag åker jag iväg för en härlig vecka med sol och bad i Grekland. Och vad händer inte därefter om inte studenten, vänner som kommer ner till Göteborg, storpicknick i Slottskogen med underbartfolk och en flytt till Filippinerna med bästa vännen? 

Lycka, lycka, lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0