IT'S PEOPLE LIKE YOU THAT I FEEL SORRY FOR

Det är otroligt viktigt att man har drömmar och mål i livet. Ännu viktigare är det att man följer dem. Det är ingen idé att vara livrädd för att misslyckas för om vi inte gör någonting åt saken själva, vad har vi då för mening med livet?

Det spelar ingen roll vad folk säger till mig. Om att mina val är dumma eller om att jag inte kommer att få ha ett bra liv. Mitt liv kommer att vara bra om jag gör det jag tycker om, följer mina drömmar och bara är den jag är.

"We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars." - Oscar Wilde


Kommentarer
Postat av: Malin

helt rätt! :) Skit i vad alla andra säger och when ever they say you can't take the T off :)

Du kan allt du vill! :) Gå din egen väg och låt dom andra som försöker trycka ner dig, låt dom leva sitt miserable life för du kmr ändå alltid få ett så himla mkt bättre liv än vad dom någonsing kmr få :) <3

Kram <3

2011-03-24 @ 15:00:41
URL: http://www.nattstad.se/missLVlondon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0