welcome to the jungle



Hej pa er!

Vad langesedan det var! Jag hoppas att ni har det bra darhemma.. Sjalv har jag det fortfarande alldeles underbart. Jag lever livet, tar var dag som den kommer och bara existerar. Det enda bekymmret jag har ar med pengar..

Let me put it this way:

jag lever pa 1000 riksdaler i manaden. 300 gar at pa mat och ytterligare 300 gar at pa el och vattenrakningen. Aterstar alltsa 400kr per manad till annat. Det blir 100kr i veckan till... resor och sprit. Fattig much? I think so. Men det loser sig, pengar ar inte allt. Jag har finfina vanner har och jag ar lyckligare an nagonsin, hur kan jag da klaga? Allt som saknas ar en pojkvan, men det loser vi.

Saknar er, alltid.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0