RETARD MOHO-YOHO



God morgon! 

Gillar ni mina retardbilder ovan? Känns som jag glömt något i och med att jag ser så himla osminkad ut ugggh ...

Igår var det jobb igen och jag var ensam (plus min chef) tjej på jobbet. Kul. Lite väl mycket testostron i luften haha, jag behövde tjejtid. Efter jobbet mötte Respina upp mig i central och vi åkte hem till mig för att plugga. Vi lyckades faktiskt! ... till en viss del. Det var inte så att vi fick nog efter 3 timmar och gick och åt pizza samt kollade på I Love You Man

Strax ska jag dra mig iväg till skolan, lär bli en kvart sen.. Sedan är det teknik som gäller och efter ett kommer ett efterlängtat boxningspass. Ha det finfint! Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0