Life, you know it can't be so easy



Hejsan på er mina små söta läsare!

Idag mår jag fortfarande illa och till råga på allt är min röst inte så stabil just nu vilket betyder att jag inte kan gå och jobba haha... Hur som helst så sysselsätter jag mig med att kolla på Sailor Moon samtidigt som jag bantar och städar för att förbränna fler kalorier. 2kg har jag gått ner på 5 dagar nu så det är prima ballerina. Det roliga är att jag inte ens märker av att jag går på en diet för att jag är såpass mätt och nöjd hela tiden vilket är wünderbart. 

Senare mot eftermiddagen kommer min bästaste vän hit och vi ska kolla på sista säsongen av Sailor Moon hihi. Därför är det dags att rensa mer här hemma. Can't wait! Besos

Kommentarer
Postat av: c r i s t i n a

vad är det för diet sak du gör ?

2011-01-07 @ 06:06:57
URL: http://moreira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0