IT'S A NORMAL, EXHAUSTING WEEK





Hellu! 

Hur är det med er? Jag vet att jag vart otroligt dålig på att blogga i veckan men har vart superupptagen med skola, jobb, träning, vänner och annat hehe. 

Igår åkte jag till Jonsered efter ett efterlängtat boxningspass och spelade lite innebandy och fick massage. Efter det åkte jag till Juliana och Cissi och sov över och fick well, mer massage

Idag så jobbade jag och körde järnet och fick strålande resultat! Mötte upp Cissi efter jobbet och hämtade Sailor Moon hos mig så snart ska vi börja kolla på det hehe (förlåt honey-bunny!). Just nu ger Cissi mig lite mer massage och ska snart ge henne och det är därför vi är halvnakna på bilden hihi. Galet!! 

Ska dra nu, vi hörs snart! 
Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0