IN SICKNESS AND IN .... NOT HEALTH ANYWAY



Åh, jag känner precis hur sjuk jag håller på att bli och känns bajs. Träningen kan inte prioriteras och så ska det ju inte vara.. 

Jag har en speciell dryck som nästan alltid hjälper mot halsen och får mig att må lite bättre: 

  • Kokat vatten
  • 2 théskedar honung
  • citronsaft från en hel citron

Nu ska jag fortsätta att chatta vidare med 2 av mina närmsta vänner som tyvärr bor uppe i Stockholm respektive Uppsala. Vi var riktiga tjockisar i London och jag är mer motiverad än någonsin att träna när jag ser bilderna och videorna på oss. Kanske bjuda på en bild eller två sen, om ni frågar snällt kanske, haha. 
/ M .

Kommentarer
Postat av: Anonym

NYUKKAH YOU GAY

2011-04-07 @ 21:42:14
Postat av: Vanjis

Bjud !!

2011-04-08 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0