this.anguish.




















Åh, saknar ALLT i den här bilden. Åh, ljuva London. Åh, ljuva hår.


So. Ska berätta vad som skett i mitt fantastiska liv den här tisdagen.

Har ingen skola på tisdagar men vaknade ändå 7.30 och väckte min kusin Elmer som inte kunde stiga upp på grund av att vi (okej, mest han, jag somnade vid 1) tittat på film hela natten. Skickade iväg honom till skolan, kollade på ett avsnitt av Vampire Diaries (nya säsongen ute, uppskattas!), lagade mat och gick och lunchade med mamma och moster. Tog några huvudvärkstabletter. Mötte upp bästa Rahyll som fick mig på bra humör (tack älskling, det behövdes), gick och käkade thaimat i Arkaden och kollade runt lite på Topshop (så mycket jag vill ha...) och åkte hem. Har mest degat framför datorn och TV:n sedan dess. Yes. Steffi ska snart komma så att jag inte behöver sova ensam.

I morgon är det skola igen. Vill inte. Hatar skola. Men om 10 dagar är det exakt 8 månader kvar tills jag tar studenten och äntligen blir fri. Åh, ni anar inte hur mycket jag längtar. Nu ska jag ta en dusch och sedan lägga mig. Skönt.

// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0