it's.all.grey.

längtar tillbaka till solen och värmen!
Linn & jag när vi snorklade på Virgin Island, Santa Fe, Filippinerna.
btw är ön fantastisk och till salu. nån som har $17 milj de till skänka så att jag kan köpa ön? inte? nähä :(
Hello. Mår lite bättre än igår men är lite deprimerad över vädret. Kallt, grått och regnigt. Typiskt. Men det är tisdag och tisdagar betyder: inga lektioner! Jag har sovit ut för första gången sedan innan Filippinerna så sov till kl. 10 idag. Jätteskönt!
Dagens planer:
  • städa mitt rum och köket
  • byta lakan
  • handla
  • laga min speciella kantarellgryta
  • plugga samhäll
  • plugga engelska
  • få besök av Rez
  • få besök av V & S
Nu ska jag dra igång!

// M.

Kommentarer
Postat av: Vanja

VILKEN UNDERBAR BILD! Lycka sprider sig katapultartati mina artärer när jag ser den. Saknar dig ! Du är fantastisk Marius!

2010-09-18 @ 19:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0