made.of.crap.


saknar dig! 

Tja tja bloggen! 

Angereds stolthet här (fml haha). Kom nyss hem, har vart med Elmer sedan i skolan och sedan tränat. Testade på Streetdance och förstår inte varför eftersom jag helt enkelt inte kan dansa? Gick ut efter halva passet efter att inte riktigt kunna hänga med i koreografin hehe.. För övrigt har jag shoppat lite idag; en kofta från Monki, ett rött läppstift (efterlängtat då alla mina försvann i London) och ett par örhängen. Bilder kommer så fort jag hittar min kortläsare. Nu ska jag plugga (orkar.verkligen.inte)!
Ps. Ska få en iPhone 4 i veckan. Skulle köpt idag men alla med Tele2 var slut. Puss


// M .

Kommentarer
Postat av: REZ

HAHAAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH Angereds stolthet HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAH DÖÖÖÖÖÖR

2010-10-11 @ 22:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0