friday.again.

Mitt dåliga humör har släppt en aning, fick runt 10 samtal imorse när jag sov vilket resulterade i ett crappy morgonhumör. Missade även första lektionen idag eftersom jag försov mig. Jag tänkte komma sent men det var spårvagns-stopp så stannade kvar i sängen. Ska strax klä på mig och göra mig i ordning för ska på sista lektionen i alla fall. Vet dock inte vad jag ska ha på mig så kollar lookbook för att få lite inspiration. Såg en mysig outfit med en stickad oversize-kofta som skulle se bra ut med mitt huller-om-bullerhår som skall sättas upp i en knut.


lookbook
Efter skolan ska jag in till stan och kolla på ett par byxor jag såg på Zara igår och sedan ska jag på Bodycombat med Jenny. Ha det så bra!
// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0