je ne sais pais



Hello! Hur står det till med er? :)

Själv är det bra! Igår blev jag bjuden på middag hemma hos Jonnas värdfamilj. Jonna och jag åkte dit, åt middag, gick ut och köpte godsaker och återvände till Jonnas säng där vi låg och kollade på film. Förresten, för er som inte fattat det än, så är det exakt det jag och Jonna gör tillsammans. Med en (en?) pizza involverad 90% av tiden. Vi såg på skräckfilmen "All the boys love Mandy Lane" där (en mycket smal) Mike från Twilight medverkade.

Idag har jag vart i skolan men inte haft en enda riktig lektion. Missade första på grund av någon idiot som badade kl. 7 på morgonen vilket gjorde att jag inte kom in på toan förrän WAY LATER och därmed inte hann. Andra lektionen hade jag nationella provet i spanska (uppsatsdelen, rahyll, om du vill ha info, kontakta mig, mitt nummer är 079...) och de andra var praktiskt taget inställda vilket gav mig tid att gå till gymmet. Så länge sedan, så skönt!!! Jag inser att jag bör plugga mer matte men jag orkar inte idag så skall nu kolla på ett Vänner-avsnitt och sedan sova.
Vi höres förmodligen inte förrän torsdag!

// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0