Tomorrow I leave the best year of my life

Idag är jag känslosam. Det var skolavslutning idag. Jag kunde dock inte ta farväl av folk medvetet eftersom jag var för upprörd över ett betyg. Det är bra ändå, dessa hastiga farväl, eftersom man inte riktigt är beredd på dem och då känns det mindre ont. Idag fick man även verkligen reda på vilka man kommer att hålla kontakten med och inte. Jag kan säga att jag inte har en väldigt lång lista haha (läs: tragiskt).

Efter avslutningen och efter att ha praktiskt taget flippat ur på en av mina lärare (läs: alla inom HÖRhåll) så åkte jag ner in till Richmond och satt på Starbucks med ett gäng lundare, Becka & Malin och Vanjus & Sara & Yolanda. Sedan letade jag efter en klänning till kvällen och hittade till sist en i Twickenham på en second hand-affär för 60kr. Mötte upp Carro sedan så förkrökade vi hemma hos mig innan vi åkte till "The Bull" i Richmond och käkade och väntade på att festen skulle börja. Tydligenbeslutade sig även halva svenska skolan för att gå dit så det var ..... hälften svenskar, en fjärdedel britter och övriga, blattar.

Det var segt i början men sedan blev det bättre och jag hade riktigt kul faktiskt. Aja, nu ska jag lägga mig för imorgon ska jag ut på äventyr med mig själv i London som avslutning. Perfa!

Puss hej, jag älskar er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0