SOMMARLOV!


tee - Hn'M
halsband - present

I och med flytten hem till Sverige och tiden jag har spenderat till att försöka återgå till mina normala rutiner så har jag inte riktigt, förrän nu, insett att det är sommarlov!
Ack, vad skönt det är att kolla på TV hela natten och vakna upp på sena eftermiddagen!
I natt sov jag ensam för första gången sedan jag flyttade tillbaka och det var lite ledsamt men idag tyckte jag bara att det var skönt. Nu ska jag bege mig av till ungdomsmottagningen och hämta ut ett recept till mina p-piller och sedan bärs det av mot träningen. Idag ska jag köra på bodycombat som är det bästa passet att ta enligt mig.

Vi höres, tjingeling!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0