okej, bloggpaus över!

Liten uppdatering på vad jag gjort:

Lördags: Gick på grillfest hos tvillingarna Gauffin-Nilsson och sedan hade Madde & jag tjejkväll hos oss med Jonnus, Bellus & Klarus. Det blir Singstar och film! Jonnus sov dock..  :


Vanjus, Martinus, FREAK, Jonnus & Bellus (?!) och Beckus därfram


@ MY PLACE


Söndags: Vaknade 6.45 med geten, degade till 13, gick och åt chicken nuggets för sista gången på kebabstället i Isleworth, åkte till Brick Lane med Julia Haking och njöt av kulturen och maten, åkte hem och blev medtvingad ut och skaffa mig ett liv så åkte till en klubb med Madde, Bellus & Klarus där vi träffade Mr. Ash Stymest, MTV-programledare och modell och vissa (HÄR JAG ÄR HÄR) pratade då med honom och rörde honom och han rörde mig (LÅTER SOM EN 8-ÅRING HAHAHAHA). Det var verkligen den mest roliga kvällen i London sedan jag flyttat hit!


Pytteliten bild på Brick Lane & Ash Stymest - raawr




Roomie


Knäppo & Klara


Belsebub & turistroomie

Måndags: Röd dag aka Bank Holiday i Storbritannien så efter att ha sovit i mindre än 2 timmar så steg man upp och mötte upp Isabellusm Vanjus & Saris och åkte till Brighton. Det var fantastiskt vackert där och hade massor med kul. Visar bilder i ett annat inlägg!!

Vill bara säga att det har vart den absolut bästa helgen i London och jag är så himla lycklig just nu!!




Trackback
RSS 2.0