Glad midsommar :)


today vs. yesterday

Glad midsommar peeps!

Har träningsvärk i hela ryggen idag efter gårdagens träningspass... Passet har blivit mycket intensivare än vad den var förra året så igår var otroligt jobbigt. Jag har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv och jag åkte hem med rent av dränkta kläder i väskan hehe..

Hur som helst så ska jag strax börja städa här hemma för idag så ska jag få lite folk över och fira midsommar med dem, bl.a. världens bästa Jonna. Jonna är som vanligt alltid jättetidigt och är hos mig om typ en timme så det är dags för mig att ta tummen ur röven och faktiskt dra igång. När Jonna kommit så ska jag baka till ikväll och senare ska jag dra med Jonna på en hemlig utflykt! Det kommer bli så kul idag, vi höres!!

// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0