En vecka kvar till Sverige!

Just nu är jag både glad och ledsen. Kanske mest glad eftersom jag får flytta hem till mina underbara vänner i Sverige igen, men även lite ledsen eftersom jag lämnar världens bästa stad.

Jag kan inte fatta att det nästan har gått tio månader sedan jag flyttade till London. Jag har växt upp så mycket, lärt mig leva livet lite bättre och fått fantastiska vänneräven om de alla är olika. På ett sätt är det bra då, att man har växt upp på olika orter. På andra sätt är det skrämmande att lära känna nya typer av människor. Men ökad livserfarenhet och upplevelserikt? Javisst!

Det var värt det.



Bilder på första halvåret kommer nedan:

OBS!: Läs undertexterna


28 augusti 2009: 3 dagar efter jag flyttat till London - Bellus, Rico, jag & Unni


slutet av augusti-september
jag & Getus på "The Old Ship" i Richmond,


Sandrus (flyttade hem i julas buhu), jag & jonnus
Old Ship igen. - Hängde där nästan varje dag efter skolan och pluggade i en månad med Bellus och sedan ganska många kvällar... Nu har jag inte vart där på månader, men måste ta en drink nu när det är lagligt och innan jag åker :)


jag & Bellus på nåt museum i september tror jag
det var en av de få grejerna jag turistat i i London haha


jeg & sandrus på Halloween 2009
det var... intressant


unni & nördjaget som varade i en vecka i oktober


Sandrus & Jonnus på Funland vid Picadilly Circus. Alltså, ni vet ju hur jag blir när det kommer till spelautomater? Tänk er då ett flervåningshus med spel. Gissa om jag fick spel haha?


Fish & Chips-käket vid mig på First Cross Road. Gick med Bellus och fotade om kvällarna.


ett resultat


getus fyllde år så vi åkte till Rom och firade. Bilden är från första kvällen i Rom (vi stannade bara fre-sön) och på min första riktiga italienska pizza! Som Vanjus säger att bilden mer eller mindre representerar: En sann livsnjutare


min getus med italiensk glass i handen - framför den välkända "Fontana Di Trevi"


jag & min get på julavslutningen i Svenska Skolan i Barnes

Första terminen i ett nötskal! Del 2 kommer imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Vanja

LIKE IT GÅNGER 1000000^23

2010-06-06 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0