8 dagar sedan - a lifetime ago

Det känns som om det var en livstid sedan jag bodde i London. Åh, det underbara livet där. Om jag kunde kombinera mina vänner här med livet där så skulle jag vara lyckligast i världen...

Jag har inte gjort så mycket sedan jag kommit hit. Mest umgåtts med några vänner och tränat.
Idag har jag satt ihop ett träningsschema fram till dagen innan jag reser iväg till världens bästa plats och jag har lovat mig själv att fullfölja det. Aja, nu måste jag börja göra mig i ordning för ska in till stan och träffa Jonna och hennes polare Erik och sedan ska jag förmodligen traska iväg till gymmet!

Lovar att ta lite mer bilder,

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0