so.hungry.that.I.could.eat.you.

Jonna och jag började på en diet igår som kallas Ryska Rymddieten. Den tar kål på en men man går ner upp till 8kg (?!?!?!) på en vecka. Jag skulle tippa på att jag går ner max 4-5kg. Igår var värst, jag åt inget förrän kl. 20 på kvällen och åt både lunchen och middagen då men var ännu hungrig. Har gått ner 0,6kg sen igår. Great...

Imorgon får jag i alla fall äta fruktsallad till middag. Det är fezzt asså!


Gårdagens och dagens matmeny:

Dag 1:
Frukost:
Kaffe.
-> utan socker och mjölk ofc.
Lunch:
2 ägg och 1 tomat.

Middag:
Cirka 200 g rött kött och grönsallad.


Dag 2:
Frukost:
Kaffe och 1 rostad brödskiva.

Lunch:
Cirka 200 g rött kött och grönsallad.

Middag:
Cirka 150 g skinka och 2,8 dl yoghurt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0