ain't.no.sunshine.here.


Moi, Jonna och Linn i mitten
Avenyn, förra veckan, Bellus som fotade

Är hemma för första gången sedan lördags. Har haft otroligt dåliga dagar, men eftersom Bellus var här kan man kalla det otur i turen (vänder det lite, alltså jag hade otur trots att bellus var här). I lördags åkte jag som sagt till Borgstena och träffade folket. Det var väldigt kul och det var massor med god mat. På tal om mat har jag syndat en massor sedan omsdags och har förmodligen gått upp allt jag gått ner. BAD BAD BAD. Anyways, har inte mycket att säga, ska inte sova hemma idag heller utan ska till Jonna i Borås efter mitt boxningspass.

Om 2 veckor åker jag till värmen. Pussaaaaaaaaaaaar

// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0