THERE ARE FAR TOO MANY THINGS FOR ME TO SAY

Igår så var jag hos läkaren. Läkaren sa att jag väger så mycket att jag nu klassas ha fetma. Jag är inte ens tillåten att äta minipiller längre eftersom jag är för fet. Min självkänsla som jag byggt upp de senaste åren har crashat rakt ner till botten igen och jag mår verkligen skit. Jag har insett att jag inte har någon ursäkt. Jag är såhär för att JAG har ätit och jag kan inte skylla det på någon annan än mig själv. Jag har påbörjat bantningar och misslyckats alla gånger. Efter igår så insåg jag att jag verkligen måste göra något åt saken. Så imorgon så påbörjar jag en diet som ska hjälpa mig att bli av med all sötsug och ett par kilon. Jag ber er därför om stöd, därför att ni som läser det här är med största sannolikhet mina närmsta vänner. Jag ber er bara att inte försöka få mig att äta massa skräpmat, utan att ni stödjer mig igenom hela tiden. Jag måste gå ner i vikt, för min hälsas och mitt psykes skull. Allt jag vill ha är er support och förståelse och jag vet att jag kan klara det om jag vet att ni står vid min sida och hjälper mig. ♥

Kommentarer
Postat av: Vanja

Med ett starkt psyke klarar man vad som helst och det har du, så låt sinnet ditt segra . Heja heja ! Kram!

2010-12-08 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0