feeling.so.god.damn.tired.


London, januari 2010
Vi gick ut på middag och på bio. Det var så kallt att vi tog taxi frama
och tillbaka trots att det bara tar 15min med bussen. Vi äro galna, jag och min Jonna.



Igår så åkte jag till mamma och sedan rusade jag in till stan och köpte en MP3-spelare (kort på mina grejer kommer, promise!) och sedan hoppade på tåget till Borås och Jonna. Vi kollade på film; 13 snart 30 och sedan tog vi en liten promenad i Borås och mötte Vanja! Kul och träffa min lilla Vanja igen, det är alldeles för sällan vi gör det!

Idag startade man dagen hos Jonna med att köra ett core-pass (mage och rygg), jobbigt som satan men väl värt det. När jag kommit hem hade jag gått ner ett kilo sen igår och då hade jag redan ätit idag. Det gillar vi!

För övrigt stannade jag förbi min fina Josephine i nån minut, sedan åkte jag hem där Martin plingade på. Ikväll ska jag ut med bl.a. honom och några till till nattklubben "Parken". Hoppas det blir kul. Aja, vi får höras vid imorgon igen, nu ska jag ta en powernap och sedan blir det fix! 

// M .

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt! Jo det är bara bra här med! :)

2010-08-06 @ 22:40:05
URL: http://ceciliav.com
Postat av: sara

okej så bra jodå allt är toppen !:)

haft en bra sommar såhär långt :D

2010-08-06 @ 23:18:48
URL: http://foreverthis.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: nice, allt är bra med mig med :)

Vad gör du? :)

2010-08-07 @ 11:52:01
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0