but.I.know.how.I.feel.about.you.now.


Jag och Jonna i Rom, december 2009
Förlåt för dålig uppdatering, jag har faktiskt varit rätt upptagen!

I måndags var jag och skrev ut en massa bilder från London som jag håller på och gör ett album av, sedan spenderade jag kvällen ute på krogen med Martin och Ossian. Vi har alla tre upptäckt att efter London så är man jävligt lättviktad och tål ingenting. Jag tog 2 cider och var borta haha. Sov hos Steffi.

I tisdags kom Jonna hit och chillade. Det blev powerwalk i en timma på kvällen och när vi vaknade igår gick vi på en 20-mins promenad och körde ca 40mins workout hos mig.

Igår så efter att Jonna och jag tränat och gjort i ordning oss så droppade han av henne i Centralstationen så att hon kunde ta sitt kära tåg hem till Borås. Sedan blev det vaccination (AAJ!!), minishopping och kaninmatsköp. Mot kvällen mötte jag upp Martin och vi gick till Max och sedan vidare till Idas grillkväll där vi chillade i en timme innan vi begav oss av mot krogen och mötte upp 3 av hans kompisar. 3,5 drinkar (4,5%, jisses?) senare mådde jag illa och var relativt ostadig och flummig. Aja, det var en bra kväll i alla fall och har haft skitsköna dagar!

Har inga bilder man kan visa er bilder på mitt lilla köp! Den är perfekt mot hösten/vintern. 4 dagar kvar tills man reser, can't wait!

// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0