little miss smartie


bild från mars tror jag, i skolan på kvällen och pluggar


Ja, det här ska då anses vara mitt första "seriösa" inlägg. Har inte så mycket mer att säga än att det har varit en strålande dag. Har varit hemma hos mig med min vän Jonna och njutit av sällskapet. Och våra 12 muffins för £1.09 + mjölk. Även om jag enbart får 25% av dessa. Med vissa människor har man så himla lätt att umgås med och det ska man vara glad för!

Imorgon blir det det skola och kanske en fika med Yolanda eller gymmet och plugg i skolan efteråt. Jag har massor med arbeten kvar att göra, har lyckats beta av 12/22 under en vecka men resten återstår ju! Om jag har tid imorgon, blir det bildspecial!

btw: Är ni i London och på Starbucks så rekommenderar jag starkt en Caffé latte with hazelnut!

// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0