THAT IT WILL NEVER COME AGAIN IS WHAT MAKES LIFE SO SWEET



Hello,

jag suger på att uppdatera, jag vet.. Jag har dock varit fullt upptagen med skolarbeten och annat så har inte haft så mycket tid över till annat. Till råga på det har jag blivit besatt av ett spel på PS3, Assassins creed. Helt sinnes haha.

Hur mycket jag än har betat av på min "to do-list" så har jag 12 arbeten/prov som ska vara gjorda senast om exakt en vecka. Panik. Hur som helst så ska jag i och med det slänga in mig i duschen snabbt, åka till gymmet (inte vart där på en månad eller nåt) och sedan sätta mig och plugga som bara den. Go supermaria, GO GO!

VAAAAANJUUUUS, KOM NER. PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

har med så mkt arbeten, inte kul det :(

2011-05-15 @ 23:11:01
URL: http://www.nattstad.se/missLVlondon
Postat av: Vanja

Kära Maria! Åh, jag känner att det är väldigt illa att jag inte kommit tidigare, men nu är det FULL rulle fram till den 31 i skolan. Kan jag komma efter den 31? :) Puss

2011-05-16 @ 15:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0