home

Hello mina sma fina vanner,

som ni kanske har markt sa bloggar jag valdigt sallan nu for tiden men jag har ju verkligen haft fullt upp i dagarna.. Forra veckan var extremt jobbig da jag stressade igenom mangder av farval medans jag hade underbara madde och bellus pa besok i Gotet. Packning och fixning var det medee. I lordags sa sa jag farval till Rahyll, Verro och Joseph pa flygplatsen och det var jattesvart men jag lyckades anda komma ivag i alla fall! 

Jonna och jag fann en lageenhet igar och vi har inhandlat massor av fina grejer till den och igar hade vi en liten inflyttningsfest med vara vanner har. 

Anyways, uppdaterar nar jag skaffat WIFI for hatar att skriva utan de svenska bokstaverna. 

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0