hejsan svejsan

Hej bloggen.

Hur ar det med er? Med mig ar det fortfarande underbart. Vad har jag gjort sen sist vi skrevs vid? 

Well, i mandags sa var vi ute med kuya shane, kirk och mark. Jonna akte hem tidigt och de ville inte att jag skulle hem sa fick offra mig hehe. Igar sa akte vi till stranden med Lei och hennes fastman Shaun. De ska gifta sig i Houston, Texas den 20 december och Lei vill att vi ska vara brudtarnor. Hur ska jag ha rad? Weee, vill dit! Senare mot kvallen igar sa at Jonna och jag middag uppe vid vart hus med utsikt over en del av stan. Sa fantastiskt vackert. Ska lagga upp bilder pa det nan dag snart! Sedan sa kollade vi pa film och sov hehe.

Idag sa vaknade vi, gick till gymmet och svettades sonder (ingen javla aircon i 32 grader och crosstrainer ar ingen bra ide alls), sedan blev vi utelasta och vantade nere i lobbyn i flera timmar pa att kvinnan med extranyckeln skulle komma.. ugggh.. Nej men efter det har vi bara varit hemma med kuya Shane och lagat mat och kollat pa Vampire Diaries. Klockan ar snart 21 har och vi ska formodligen dra hem till Pepe (mest underbara killen EVER) och dricka Boracay, var favoritdrink. 

Love u guys, 

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0