bekymmer

Hello again,

jag lever livet har. Ska jag beratta om min dag kanske?

Vaknade upp tidigt for skulle vacka min kusin och Shane som skulle till skolan tidigt. Sedan stadade jag lagenheten och dekorerade runt lite. Sedan akte vi till ett kopcenter med mamma och slakten och kopte bocker som jag maste lasa for att komma in pa lakarlinjen. Kan saga att bockerna ar tjockare an de man har pa IB. Jag kommer ju do haha. Anyways, efter det motte vi upp Kirk och Potpot och akte till lagenheten och kollade film, lagade mat och drack lite. Grabbarna drog for en stund sen sa Jonna och jag chillar pa internetcafet i lagenhetskomplexet innan vi ska lagga oss.

Har kommer lite om lagenheten:

Det ar ett studenthus med lobby och kafeteria pa nedervaningen och internetkafe pa 2 vaningen. Vi bor pa 4 av 7 vaningen i en lagenhet med ett sovrum, ett kok, vardagsrum och balkong. Bredvid studenthuset ligger ett gym som jag ska borja pa pa lordag och bredvid det ligger skolan jag ska ga pa. WIHU.

Hur som helst sa finns det alltid bekymmer vart man an befinner sig och jag har riktigt stora just nu sa snalla Rahyll, ring mig???? Vet inte vad jag ska ta mig till.

Hoppas ni har det bra darhemma, jag saknar er alla jattemycket. Puss pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0