IT'S WHAT I WANTED, RIGHT?

*
mitt älskade Cebu city

Jag har hemlängtan. Jag vill hem till min egen lägenhet, till min fina lilla stad, sätta mig ute någonstans och ta en öl i en kort liten sommarklänning. Jag vill känna atmosfären igen. Jag har insett att det det enda som egentligen saknas i mitt lilla paradis är min Verro och min Rahyll. Hade dem vart där, ja då hade min värld varit näst intill perfekt.

Hur som helst så är jag jättetrött, har varit i stan och farit idag och sedan på biblioteket där jag träffade Alfonso varav vi senare tog en lång fika och catchade up om livet. Hade tänkt att värma en kopp te och lägga mig framför TV:n.

Ciao bellas!

/ M .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0