I AIN'T LOSING NO WEIGHT



Jag blir så trött på det här. Igår, efter vi hade simmat, vägde jag mig. Hade bara gått ner 1kg. 

Totalt har jag alltså gått ner 1,7kg vilket är ingenting på nästan 3 veckor. Jag orkar inte, jag gör ju verkligen så mycket som jag kan. Aja, får väl gå på en superstrikt diet samtidigt också och börja på den idag. 

Ska väcka Juliana, ta en 90mins powerwalk, plugga, cykla med Juliana i 2 timmar och på kvällen ge mig ut på en löparrunda. Räcker inte det vet jag inte vad jag ska göra. 

/ M .

Kommentarer
Postat av: Vanjha

Håll ut! Håll ut! Tänk tre veckor till och till och till! Då kommer det att bli fler kilon. Du är duktig!!!

2011-04-20 @ 13:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0