DEN HÄR TIDEN FÖR ETT ÅR SEDAN


Hyde Park, våren 2010. Vanjus, kom till Göteborg min vän? 

Åh, vad jag saknar att bo i London. Jag saknar att åka till Hyde Park på picknick och bara hänga och sola lite (behövdes, syns tydligt bo bilden).. Jag saknar att gå längs gatan på South Kensington och in i butikerna och grubbla över hur jag ska skrapa ihop en slant till det plagget som jag just såg. Jag saknar till och med att fundera över om jag ska ta bussen hela vägen hem så att det blir gratis eller om det är värt att spara 1 timma på att ta tunnelbanan. Jag saknar att umgås med personerna jag gjorde där. Och det livet vi hade där. Well, London är ett avslutat kapitel. Det var det bästa året i mitt liv hittills och jag ångrar absolut ingenting (förutom värdfamiljen). 



Kommentarer
Postat av: Malin

åhh älskade London! jag tänker på London varje dag och fy vad jag saknar den tiden! vi fattade inte hur bra vi hade det där! åhh vad jag saknar :(

Kram <3

2011-04-08 @ 15:11:02
URL: http://www.nattstad.se/missLVlondon
Postat av: Vanjis

MAria, jag blev mycket glad av bilden. London var också mitt överlägset bästa år. Får jag komma på påsklovet ? Ut med bilden på FB!!

2011-04-08 @ 19:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0