october.

Hade London-reunion i fredags med Madde, Bellus, Jonna, Martin, Sara och Vanja. Mysigt! Blev film och TV-spel haha. I lördags så hade jag loppis mellan 10-15 (fick även hjälp av käre Bellus och Madde), sedan åkte Bellus, Madde och jag hem, sov en stund och sedan mötte vi upp Martin och hans vänner på Pustervik. Det var Hip-Hop kväll, vilket inte riktigt är min stil men det fanns en JÄTTESÖT kille där med det vackraste leendet jag sett.
Idag ska jag köpa en laptopkylare eftersom min skoldator dör så fort den blir lite varm (min lilla dator kan inte användas då någon gjorde sönder sladden till den i helgas) och sedan ska jag träna Bodycombat. Ätit som en häst under helgen så måste köra stenhårt den här veckan.
// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0