nyklippt och fräsch bortsett från mina små lymfocyter i arbete


nyklippt

Tjabba tjena hallå!

Idag har man haft nationella i Engelska B, jag tyckte att det var hyfsat lätt. Tog en kurs förra terminen i engelsk affärskommunikation vilket underlättade rejält! Efter provet käkade jag jordgubbar och grädde med Jonna i skolan sedan åkte Madde och jag hem eftersom vi är sjuka. Vi (läs: jag) tror att det beror på den dåliga luften i huset. Vi har legat hemma och kollat på "Tristan + Isolde" och dregglat över James Franco. Jag hade även en inbokad tid hos frisören så klippte mig som ni ser på bilden ovan. Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: J

Jag tror att Hitler skulle vara stolt..du ser renrasig ut..inget för gaskammarn i say..<33..jättesöt=)dööh..jag åt höna i currysås i torsdags..top that!!!! blääääää..

2010-04-30 @ 15:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0