RAINY TUESDAY

God morgon på er allihopa!

Hoppas ni har det underbart! Jag tycker att vädret är tråkigt i Göteborg dock, det är mulet och grått och så regnar det hela tiden och börjar bli lite för kallt för min smak... Det har även börjat snöa i övre Sverige så det tar förmódligen tyvärr inte särskilt lång tid innan snöan kommit hit. Skulle gissa på max en månad eller så..

Idag är jag på ett halvdant humör. Jag har träningsvärk i magen efter gymmet igår, gymmade nämligen en halvtimme på crossrampen (som att gå uppför trappor) i 30 minuter innan jag gick på Bodybalance som jag kunde konstatera inte riktigt var min grej då jag inte är så vig....

Jag ska strax iväg till gymmet igen för Verro och jag ska ta Bodypump (lär ju dö i och med att jag haft flera månaders paus) och sen ska vi äta lunch tillsammans.. Dagens lunch blir fullkornspasta med tonfisk & basilika. Mums!

LOVE / M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0