GOODBYE, IT'S BEEN A LONG RUN

Jag hade valt att göra om den här sommaren 1000 gånger om, för hur kaotisk den än var, finns det ingenting som slår den här veckan...

Jag lägger ner den här bloggen, vet inte om det blir tillfälligt eller permanent men jag är trött på att folk som läser den tar åt sig när jag inte riktar mina inlägg mot någon speciell. Den andra anledningen är att mitt liv är en hel röra just nu och jag måste lägga all min fokus på att komma härifrån och påbörja ett nytt liv.

Så jag säger farväl, tack för mig (och för ER!) och önskar er all lycka i framtiden.

LOVE / M .

Kommentarer
Postat av: Yolii- in London

:( :(

2011-10-08 @ 14:49:26
URL: http://yolandaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0