DESPERATE FOR CHANGING

Hejsan svejsan! 

Jag mår bättre nu än jag har gjort sen vi kom från Filippinerna. Skönt.
Anyways, lite uppdatering: 

Inatt sov min andra halva med mig här i Göteborg. Mina bekymmer minskar och ångesten försvinner i hennes närhet och det är så himla skönt. 

För övrigt så har jag kommit igång med plugget och träningen på riktigt. Skithärligt! Igår så brände jag 700kcal efter en hel timma på crosstrainern och imorse tog Jonna och jag en joggingrunda på 20min. Plugget slinker jag in ett par timmar varje dag och jag är riktigt stolt. Nu gäller det bara att fortsätta! 

Nej, nu ska jag ta och göra i ordning mig. Jobba i 7 timmar idag och ikväll blir det plugg och lite träning.
Besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0