var man an befinner sig, finns det alltid bekymmer

Hej pa er raringar! 

Jag har det underbart har nere. Har lite problem bara, men det kommer ga over med tiden hoppas jag :) Hur som helst sa onskar jag att vi lar kanna fler manniskor har, inte for att jag klagar pa dem vi har har, de ar ju helt underbara! Men men, har inga tjejkompisar har sa det blir alldeles for mycket testestoron i luften for min smak. Lite tjejigt ska det ju vara! Hur som helst sa ska jag pa bio med Potpot och Jonna strax och sen aker vi hem till oss och chillar, ska forsoka fa Potpot att dricka med mig hehehe, maste ju bli av med mina sorger! 

Nej, nu ska jag ta och bli glad och tagga att det ar FIESTA om 5 dagar! Puss pa er

Kommentarer
Postat av: rez

Mer sånna här uppdateringar! Det är sjukt segt när man inte får tag på dig och blir orolig för dig, skitbra att du bloggar!!!!!!!!!1 love you!

2011-06-18 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0