NYÅRSLÖFTEN

Gjorde ett par nyårslöften igår natt med Michan i all hast eftersom jag glömt att göra några hehe:

1. Ingen skräpmat - inga undantag what-so-ever. Med det menas donken, Burger King, pizza, kebab osv.
2. Inte slösa pengar på skit. Jag slösar alldeles för mycket på saker jag inte har användning för.
3. Få en mer positiv attityd till allting! Tror att vi ALLA behöver en dos extra av positivitet...
4. Utföra fler goda gärningar. Typ skänka gamla grejer till stadsmissionen, hjälpa till vid behov och liknande. Jag tror på karma så "what goes around, comes around" får bli årets motto.
5. Det sista på listan är ärlighet. Att vara ärlig mot mig själv likaväl som mot andra.

// Marimar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0