NOT DOING SO MUCH BUT BEING ME

Hoppas att ni har haft ett par bra dagar, ett gott firande av det nya året och givetvis shoppat loss på mellandagsrean! Själv har jag mest jobbat men i onsdags hade jag det härligt med Rahyll och Verro som jag fick så himla fina julklappar av! Igår var jag i Borås och firade nyår, dock blev det inte med bästa som jag velat, men men..

Hur som helst fick jag världens bästa julklapp av Rahyll som känner mig så otroligt väl! Jag fick ju bland annat HELA Sailor Moon-boxen med alla avsnitt och sedan alla filmer till.... Tror inte att jag fått en så bra present i hela mitt liv. Så om ni undrar vad jag ska spendera min tid på under resten av lovet förutom jobb och vänner så vet ni att jag kommer att sitta bänkad framför TV:n. Som jag gjort i 5 timmar nu. Som jag ska fortsätta med ett tag. Puss och hej!



Kommentarer
Postat av: J

Awwww, den kommentaren made my day=)<33...du förtjänar bara det bästa ofc=)!

2011-01-01 @ 20:58:58
Postat av: J

Awwww, den kommentaren made my day=)<33...du förtjänar bara det bästa ofc=)!

2011-01-01 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0