LIVE EVERY SECOND OF YOUR LIFE


sliskbild på mig, asså haha

Hello, hoppas ni mår bra!

Själv mår jag alldeles utmärkt, är allmänt lycklig hihi. Har fått klagomål på att jag uppdaterar sällan så sorry about that men livet har hunnit ikapp mig. Sedan jag skrev sist så har jag vart i skolan (ok, i fredags i alla fall) och så jobbat. I fredags hade jag svenskaredovisning och vi filmades med riktig bra kamera och aa, haha, kändes ju inte världens roligaste när man vet att läraren kommer att gå igenom den noggrant sedan hehe.

Idag så var jag på jobbet och tanken var att vi skulle på bio sedan men det blev inställt så åkte med Jessica till kyrkan där det var pingisturnering, det blev chill och kortlek istället och sedan drog jag med mig Verro ut och mötte upp Martin och några på Charlie's innan vi drog vidare till Karisma. Riktigt nice! Aja, ska nog lägga mig nu, ligger i Verros härliga säng för ska upp och jobba imon. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0