THIS IS WHERE I WILL BE



Kommer hänga här de närmsta 2 veckorna. Jag har nämligen fått turen att få "testa på" att träna på Sportlife i 2 veckor. Så jag tänkte att i och med att mitt schema pretty much är tomt så kan jag lika gärna lägga ner min fokus på att gymma igen. Jag saknar mitt gym i Filippinerna dock minus kvavheten. I Filippinerna lyckades jag gå ner 7kg, men har tyvärr gått upp nästan 2 av dem i veckan. Mitt mål är dock att lyckas gå ner ytterligare 5kg innan jag åker tillbaka, det bör väl inte vara något större problem!

Jag väljer att även lägga alkohol 5 dagar/vecka åt sidan och att dra ner på rökningen (vilket jag har gjort) och försöka sluta helt innan jag åker tillbaka till Filippinerna. Min kropp har börjat säga emot mot dessa ovanor och jag vill bli mycket mer hälsosam så nu tycker jag att vi kör!

/ M .

Kommentarer
Postat av: Yolii

Vad duktig du ar! xx jag vill ocksa borja trana igen... kom hit o trana me mej (a) HAHHA besatt av att du ska halsa pa lr vadoo

2011-08-18 @ 13:23:43
URL: http://inlondon.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0