du.om.någon.borde.förstå.


gammal bild från London, från en av bellus och mina många kvällspromenader

Hej på er!

Sitter i skolan och väntar tills studentmösseprövningen börjar. Lite surt att sitta och vänta eftersom jag slutade 9.30 idag. Fick gjort engelskaläxan i alla fall. Under lunchen nyss mötte jag upp Martin och käkade thaimat. Efter det så körde han runt i stan och vi gick och satte oss vid Max och tog varsin Milkshake innan han körde tillbaka mig till skolan. Lite tidsfördriv sådär. Men det var gött att hänga med honom igen eftersom vi knappt hinner ses längre.

Aja, dagens planer efter mössprövningen är att gå hem och lägga mig. Är så jäkla trött eftersom Elmer och jag la oss runt 2 inatt och gick upp vid 6. Jag kanske gymmar senare om jag orkar. Har träningsvärk från igår.

Puss

// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0