age.of.pain.



Befinner mig just nu i Sandåker, Ale, cirkus 1,5h utanför Göteborg. Jag är trött men kan inte sova då hjärnan mer eller mindre är överarbetad. Har spelat mitt gamla favoritspel (som jag för övrigt spenderade nästan all min fritid på att spela i 5:an) "Age of Mythology" nästan oavbrutet sedan kl. 13 hehe så för cirkus 5 minuter sedan lät jag Elmer få en chans att spela med haha. Kollar i alla fall lite halvt på "Titta, han snackar" medan jag väntar på att "Silent Hill" ska börja. I morgon blir det till att jobba lite med projektarbetet och sedan mot eftermiddagen/kvällen åker jag hem och har pluggkväll med Verro och Steffi.

Puss & godnatt!

// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0