.wednesday.

God morgon, 

dags att gå till skolan igen. 3 dagar kvar innan lovet bara. Vad jag hatar mest med skolan är att jag inte har en enda person att snacka med så när jag väl orkar pallra mig dit är det bara tråkigt hela dagen igenom. Men det är lugnt ändå, jag står för mina åsikter; hellre ensam än med falska personer. Usch nej. 

Aja, hela dagen kommer inte suga i alla fall för jag har bara 2 lektioner och sedan är det den vanliga onsdagsfikan med Juliana och dubbelpass på träningen! 

Nu ska jag käka frukost och sedan bärs det av mot skolan (läs: helvetet). Puss hej 

// M .

Kommentarer
Postat av: getus das boråsås

du klarar dig. jag saknar dig. är i skolan. var o gymma i morse. ses vi på söndag? jag saknar dig. sa jag det? du är bäst. stå ut 3 dagar <3

2010-10-27 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0