good.and.bad.


så söt!


äppelpaj med en blandning av vaniljsås och grädde.. Gott!

Hej! Har inte hunnit/orkat blogga speciellt mycket dem senaste dagarna. Jag har inte gjort mycket men har faktiskt vart på ALLA lektioner den här veckan. Guldstjärna till mig!

Gårdagen började dåligt, gud vad arg jag var. Men jag blev på bättre humör senare då Rahyll, Verro, Juliana och jag åkte till en loppis och letade kläder och jag hittade faktiskt lite grejer. Fick med mig 3 jackor, 2 koftor och en klänning. Allt för ca 250kr. När vi hade vart där gick vi och fikade en stund och det var skönt att bara umgås och bli glad igen. 

Gick och tränade i 2 timmar efter det så var så himla trött men lyckades ändå orka åka till min gravida kusin och baka en kladdkaka åt henne. Hon åt upp HELA. Gravida kvinnor skrämmer mig. Men men, nästa år är det min tur hehe.

// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0