effektivisering.



ph. Step up 2: the Streets


Hejsan sötisar! 

Idag har jag varit väldigt effektiv. Vaknade runt 10 i Ale hos mina kusiner, slängde i mig frukost, pluggade, åkte buss till Göteborg (tar över en timme, samma åksjuka varje gång), träffade mamma och gick runt i stan, tränade Bodycombat, åkte hem och städade i 2 timmar, sprang till affären och köpte Glamour (sjukt länge sedan jag läste en modetidning!) och så hjälpte syrran med hennes läxor i en timma. Har spelat också och kollat på TV och nu sitter jag och kollar runt på massa klädsidor; nån som har lust att skänka lite pengar eller kläder till förmån för min garderob hehe? 

Nu ska jag bläddra igenom min tidning och vara riktigt tjejig och sedan ska jag ta en härligt varm dusch (har inte tvättat håret på en vecka, mys) och sova gott. Puss godnatt

// M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0