do.u.remember?

Det här skrev jag i somras:


Här är min plan:


  • Träna 5ggr i veckan och under dessa dagar äta 3 nyttiga måltider med några hundra kalorier mindre än vad man skall äta.
  • Under de två dagarna i veckan som jag inte tränar på ska jag gå på en sorts "diet" som ni får reda på lite senare.
  • Onyttigheter är tillåtna en gång i veckan eller i småportioner varje dag. T.ex. så kan jag äta några små godisbitar varje dag om jag inte äter nåt större den veckan men om jag t.ex. äter på McDonalds en dag så är jag inte tillåten till att äta mer skräp den veckan.
  • Vatten och frukt ska bli mina nya bästa vänner.
  • Om jag misslyckas så ska jag inte fortsätta äta massor den dagen och vänta tills dagen eller veckan efter innan jag återgår till planen, utan jag tar tag i det direkt och kanske tar ett extra träningspass för att förbränna det jag ätit.
  • Viktnedgångsbelöning!

    Det här var min belöningslista och jag har tydligen gått ner tillräckligt mycket (6kg) för att få lite nytt smink. Gött! 



    Belöningslista:

80 kg [x] - nytt klädesplagg
78 kg [x] - nytt smink
75 kg [ ] - ny klänning
70 kg [ ] - Burberrybikini

Planen är att i slutet av månaden ha gått ner till 75kg! TRÄNA TRÄNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0