.miss.my.goat.




Har ni någonsin träffat en person som är så lik dig att det är skrämmande? Det har jag. Min Jonna och jag är så galet lika på ett underligt sätt men ändå väldigt olika. Jag tror att det är därför vi klickade så bra för över ett år sedan på Heathrow efter att ha träffats ett par minuter tidigare. Jag tror med hela mitt hjärta att vi är menade att leva hela våra liv jämte varandra. London tillsammans är avklarad, rest utomlands tillsammans har vi också klarat av, Sverige har vi snart stått ut med i ett år tillsammans men det största äventyret börjar om ungefär ett halvår då vi ska leva ut våra drömmar till fullo. Sida vid sida. Det är underbart att redan ha hittat sin andra halva. <3

Kommentarer
Postat av: Getus

Jag blörjar ju grina i skolan nu. Kul att jag precis tänkte skriva samma sak på min blogg. Åh jag längtar så tills på söndag och USA, utan dig hade de inte vart desamma! Utan dig hade jag inte ens orkat! Hoppas på Filippinerna också! :D saknar dig min sjuka get :( <3

2010-12-01 @ 08:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0